جاهای خالی

جاهای خالی ما با رویاهایمان پر می شود

جاهای خالی

جاهای خالی ما با رویاهایمان پر می شود

* مسافر قطاری هستم که هیچ ایستگاهی ایستگاه من نیست.
* تعادل را دوست دارم، چه در ترازوهای کفه ای چه الاکلنگ‌ بچه ها.
* به روح ایمان دارم و اینکه می تواند روشن و شفاف باشد.
* چیزهای ساده را دوست دارم: مثل مدادتراش، دوچرخه و ساعت شنی

موازی بود نگاه تو با آهنگ قلب من شاید

دوشنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۲، ۰۲:۵۴ ق.ظ

از نیلدا‌ نوشته بودم

نوشته بودم که مثل  لک لک در بالاترین جای خیالم پرواز میکند

نوشته بودم که چشم هایش را زیاد نگاه میکنم

نوشته بودم که حتی صدای سنگریزه های کوچک هم او را یادم می اندازد

و خیلی نوشته بودم از دلتنگی هایش، دردهایش، روزهای تلخی ‌که دارد و رویاهای مهتابی اش

یکبار دلم را به دریا زدم و برایش نوشتم:

تو یک روزی خوشبخت ترین دختر دنیا خواهی شد، نمیدانم چطور یا کی! اما این اتفاق خواهد افتاد‌.

آمدم تا بنویسم، انگار آن روز دارد از راه می رسد اندک اندک...

نظرات  (۱)

ثبت پست تبلیغاتی همیشگی و کاملا رایگان به همراه بک لینک فالو
بدون نیاز به عضویت و دردسر
فقط کافیه پست تبلیغاتی خودتان را در فرم وارد کنید و دکمه ارسال را بزنید.
برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.

https://mohsen-khatami.ir/free-ads/
 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی