جاهای خالی

جاهای خالی ما با رویاهایمان پر می شود

جاهای خالی

جاهای خالی ما با رویاهایمان پر می شود

* مسافر قطاری هستم که هیچ ایستگاهی ایستگاه من نیست.
* تعادل را دوست دارم، چه در ترازوهای کفه ای چه الاکلنگ‌ بچه ها.
* به روح ایمان دارم و اینکه می تواند روشن و شفاف باشد.
* چیزهای ساده را دوست دارم: مثل مدادتراش، دوچرخه و ساعت شنی

به آرامشِ چمنزاری رو به رویا

چهارشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۵۵ ب.ظ

اگر روزی در  زندگیتان رسید که با کسی از صدای پرنده ها تا شکوفه های شاهسپرم‌ حرف زدید، با هم غذا پختید، کنار هم گریه کردید، مثل دیوانه ها خندیدید، آهنگ خواندید و رقصیدید؛ اگر سوت‌ زدید، دست هایتان را گره کردید و هم را تا قطع شدن نفس بوسیدید، هیچ وقت نخواهید توانست زندگی را بدون همدیگر تصور کنید‌. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی